zondag 4 januari 2015

wat is jouw lievelingsgeur? Deel het met me

Je ziet ze als paddestoelen uit de grond komen. Het ene bedrijf heeft zijn producten nog niet getoond of er komt alweer een ander naar voren.

Ik heb het over de geuren, aroma, fragrance, geurkaarsjes, hotties, van deze tijd. Ze zijn er in allerlei vormen, maten en vooral geuren. Je kan zelfs de melts zelf mixen om je eigen geur/fragrance te maken.

Je hebt de wat goedkopere versie is ook niet verkeerd hoor, begrijp me goed:
Xenos, Scentchips, bolsius

Maar als je het vergelijkt met die hieronder, dan zie je dat in de doosjes de kwaliteit al zit.
De doosjes op zich zijn al erg mooi laat staan dat de geurkaarsjes zelf dan ook de kwaliteit mag hebben.

Greenleaf  één van mijn favorieten. Wat is jullie favoriet? Of hebben jullie geen geurkaarsjes, laat het me weten.
Bomb Cosmetics
Ashleigh & Burwood
Panier Des Sens
Bridgewater
En Scent & Blend.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tip: Ideaal cadeau

vtwonen.nl cadeaukaart