woensdag 7 januari 2015

meer dan 40 producten heden live (online) gezet

Zo,
Vandaag meer dan 40 producten online gezet op mijn website.
En dat betekent….. er over bloggen uiteraard.
Ik had enige tijd geleden al eens een groothandel/inkopers gezien met erg mooie artikelen tot exclusief aan toe.
Ik ben daar enkele dagen geleden ingedoken. Het bleek meer een handelaar/groothandel voor bloemisten te zijn.
Maar die hebben ook voor de retailer van woonaccessoires, zoals ik erg mooie spullen. Kijk voor de gein maar is bij een bloemist wat voor leuke spulletjes ze tussen de bloemen en planten hebben staan. 
En zo gezegt zo gedaan, veel producten online geplaatst. Van hartjes (valentine) tot leuke lieve flesjes in een houtenrekje en flesjes in zinken mandje.
Door deze groothandel ga ik natuurlijk tzt verder kijken dan mijn neus lang is en zal nog meer groothandels aanschrijven.


#woonaccessoires #woondecoratie #decoratie #living #home #inspiratie #ideeën #valentine #exclusief #hartjes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tip: Ideaal cadeau

vtwonen.nl cadeaukaart