maandag 5 januari 2015

promoten

Zo de dag lekker bezig geweest met mijn website. Een kleine nieuwsbrief weer in elkaar gezet. Dat gaat erg makkelijk met Mailchimp
Want ik heb afgelopen vrijdag via facebook mijn pagina op facebook gepromoot.
Dat ging simpel en leuk om het in de gaten te houden binnen een paar uur zat ik al op 10 personen extra.
En daar doe je het voor. Meer potenciële klanten naar je webwinkel binnen halen.
En wel op een legale manier.
Deze klanten hebben misschien de button “vind ik leuk” zo aangevinkt. En dan moet je deze klanten blijven triggeren.
En dat ga ik doen door rond 18.30 uur een mailtje/facebook bericht te vermelden als een soort van introductie. Wat kan je verwachten van something4you.nl
Ben erg benieuwd hoeveel mensen daaruit dan weer komen. Ik ga uiteraard de promotie om die tijd van facebook stopzetten. Want anders kan je niet vergelijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tip: Ideaal cadeau

vtwonen.nl cadeaukaart