donderdag 8 januari 2015

mijn eerste beurs bezoeken

Vanaf a.s. weekend is er een beurs m.b.t. woonaccessoires.
En ik ga er heen om ideeën op te doen, laatste trends bekijken en hopelijk nieuwe contacten maken.
Vorig jaar 2014 ben ik met mijn webwinkel in juni/juli pas begonnen en heb ik niet meegekregen
waar je op moet letten, wat de trends zijn enz. enz.
Nu het nieuwe jaar is begonnen, kan ik mooi vele beursen bezichtigen en inspiratie opdoen. En dat ga ik zeker doen.
Wil je me volgen welke beursen ik bezoek, kijk dan eens bij mijn agenda.
Ik heb er erg veel zin in. Want mijn lievelingsmerk staat er ook op. Ik heb de vertegenwoordigster al over de vloer gehad, zij heeft mij helemaal gek gemaakt (positieve zin) met deze leuke producten. Ik ga me voorstellen aan al haar andere collega's en ga me slag slaan en zal klein inkopen. Ik heb al een lijstje gemaakt.
Het betreft heerlijke en mooi uitziende producten van Greenleaf, Bomb Cosmetics, Panier des Sens en Ashleigh & Burwood.
Alle vier stuk voor stuk bijzonder.
cat21-kleinab132product4356-kleinGreenleaf-VintVioCORE-www-sajovi-nl-web

#inspiratie #woonaccessoires #living #ideeën #beurs #merken #greenleaf #bomb cosmetics #ashleigh&burwood #panier des sens 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tip: Ideaal cadeau

vtwonen.nl cadeaukaart