maandag 22 december 2014

Officiële dealer van Jeanne d'Arc Living

Wie had dat ooit gedacht, something4you.nl die Jeanne d'Arc Living producten mag verkopen via haar webwinkel.

Het is heel snel gegaan, zo zit ik op hun deense website te kijken en zo wordt ik dezelfde middag nog gebeld door een Nederlandse vertegenwoordigster van het merk.

Gezellig, zij gaf mij direct voorlopige inloggegevens, zodat ik de inkoopprijzen endergelijk gelijk kon indien. En natuurlijk alvast een voorproefje voor wat ik in mijn eigen webwinkel zou gaan aanbieden voor mijn doelgroep.

Ik heb me die middag en avond dan ook heerlijk vermaakt met al die prachtige vintage afbeeldingen. In één woord adorable.

De dag erop gelijk al een e-mail van het hoofdkantoor met mijn officiële eigen inloggegevens.

Spannend allemaal. En het mooiste is nog dat ik gelijk zondagavond mijn eerste bestelling al heb ontvangen van een klant.



Nou is dat niet een goed begin :)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tip: Ideaal cadeau

vtwonen.nl cadeaukaart