donderdag 25 december 2014

De mooie fragrance lampen van Ashleigh en Burwood

Of u nu van klasiek, strak, modern, romantisch houdt, de lampen van Ashleigh & Burwood passen ook bij u in huis.
Maar weet u eigenlijk wel wat deze fragrance lampen doen? Hier bij een klein filmpje om het u te vergemakkelijken.

Nou dat zijn mooie lampen toch. Die passen in ieders interieur.
En het leuke is, u kunt ze bij mij something4you bestellen. Als u meer informatie wenst kunt u mij ook een e-mail sturen, dan zal ik deze beantwoorden.
Wat u niet weet is dat ik ook bij u thuis kom (fragrance party) helemaal gratis, nou ja bijna in ruil voor een kopje koffie.
Het is namelijk dat Ashleigh & Burwood één van de vier merken zijn die ondergebacht zijn bij 1 Nederlandse leverancier (groothandel).
En eigenlijk alle vier (Ashleigh & Burwood, Greenleaf, Bomb Cosmetics en Panier des Sens) hebben zo veel moois. Dat ik geen keus kan maken vandaar dat ik reclame maak en de producten van alle vier verkoop. En dan is het met een fragrance party helemaal mooi.

  Ashleigh & Burwood 

Ashleigh & Burood 2
meer weten kan:
http://www.something4you.nl
info@something4you.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tip: Ideaal cadeau

vtwonen.nl cadeaukaart