zondag 25 januari 2015

deel 2 Brocante special magazine

Nadeel nadeel en nog eens nadeel. Alles vind ik ook zo leuk.

Zoals ik vorige week vertelde had ik een magazine gekocht....... nou ik heb een paar bladzijdes gelezen omdat ik met teveel dingen bezig ben, heb ik het magazijne nog niet helemaal uit.

Dat betekent voor mij 1 ding. Nog beter zaken plannen. Ik heb een schema gemaakt wat er dagelijks/elk uur gedaan moet worden. En daar moet ik me aan houden.

Komt iets niet af..... jammer dan, dan moet je het voor de volgende dag weer inplannen of als er geen haast is het opschuiven naar die week erop.

Woonaccessoires/woondecoratie. Ja je kan daar alle kanten mee op.

En dan heb ik nog kleding voor hem, haar en kids. Ik moet wat afstoten want anders krijg ik teveel op mijn bordje, maar dan bereik je eigenlijk veel maar uiteindelijk ook niet, omdat je horizon eigenlijk te breed is met deze onderwerpen.

Ik heb me al voorgenomen dat ik woonaccessoires zowiezo hou, dat is gewoon leuk.
Elke week wat producten toevoegen aan mijn webwinkel, en daarover in blogs schrijven. Dit kan uiteraard strakker en beter.

Dat heb ik me voorgenomen omdat vanaf week 5 aan te houden.

Dat is net als de PLOPP. ik dacht nou omdat het nieuw in nederland is zal het wel aanslaan. Veel promotie gemaakt op twitter en facebook, maar ik heb nog geen bestelling daar van gehad.
Dan vraag je je af. Doe ik het wel goed? Of zijn de mensen niet in om een nieuew PLOPP aan te schaffen. Dat ook nog even goed uitzoeken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tip: Ideaal cadeau

vtwonen.nl cadeaukaart